2012.05.20.
14:46

Írta: DuracellTomi

Nosztalgiázzunk együtt

Többször rám jön mostanában, hogy elkezdek olyan videoklippek után kutatni a YouTube-on, amelyeket 10-15 éve néztem az akkori Z+ zenecsatornán. Pop, dance, house és sok más zenét "ettem" akkor is.

Amikor megnéztük a párommal az Amerikai Pite 4-et a mozikban, volt egy érdekes jelenet, amiben az éppen 18 lány retronak nevezi a Spice Girls együttest. Sok tekintetben is lehetne elemezni azt a filmet, de ami mindenképpen "átjött", az az a gondoltat, hogy már nem én vagyok az új generáció és bár nem vagyok vén sem, mégis tény, hogy van már eggyel fiatalabb nemzedék, akik már más együtteseken nőnek fel, picit más zenét hallgatnak és kb. azzal a szemmel nézik a 90-es évek zenéit, ahogy én néztem a 70-es éveket.

Érdekes lehet megnézni, mi lett az akkori bandákkal, mert vannak közülük olyanok, akik azóta már eltűntek, vannak, akik ma is tolják, míg mások abból hakniznak, amit akkoriban elértek.

Magyar és külföldi zenékről beszélek egyaránt, amelyeket ma meghallgatva nem csak nosztalgia tölt el, de még mindig azt mondom, hogy tetszik, sőt, talán ma is megállná a helyét egyes "slágerek" mellett vagy éppen helyett.

És nagyon sajnálom, hogy annyi zenei (ún.) tehetségkutatóban ezekből szinte semmit sem hallani, pedig szerintem volna 1-2 olyan szerzemény, amit akár ma is elő lehetne adni.

Arra gondoltam tehát, hogy előveszem ezeket a klippeket és megemlékezek róluk egy-egy bejegyzés erejéig. Ha pedig találok a neten infókat az előadó(k)ról, akkor azt is leírom. Nosztalgiázzunk együtt: ki emlékszik még a számra? Van-e emléke az adott számmal kapcsolatban?

Kimaradt valami? Dobj meg egy YouTube linkkel a retrozenekblog@gmail.com címen, esetleg egy kis háttérinfóval és szívesen megjelenítem itt. Tőlem lehet metál vagy akár mulatós is, nem szeretném a saját ízlésemre korlátozni az emlékezést, de ahogy lenni szokott, fenntartom a jogot a szűrésre :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://retrozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr394527461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása